Konferansjer to wizualna wizytówka klienta   Recently updated !


Pozornie rzecz oczywista, w istocie niejednokrotnie umyka. Dobry konferansjer ma świadomość, że również wyglądem reprezentuje klienta. Dżinsy na galę? Fryzura w wersji out of bed? Zgrzyt kolorystyczny z resztą sceny lub gości? Tylko na wyraźne życzenie klienta, jeśli taka jest konwencja eventu.

Klient ma prawo wymagać, by konferansjer wizualnie był najlepszą reprezentacją wydarzenia i firmy. Jednocześnie wszystkie niestandardowe wymagania muszą znaleźć swoje odzwierciedlenie w budżecie.

W wersji idealnej klient lub agencja zapewniają taki wygląd konferansjerowi, jaki jest w pełni zgodny z ich wizją. Modelowy przykład w moim przypadku to konferansjerka pokazu mody i wręczenia nagród Amber Look Styles&Trends. Kreacje zaprojektował i dodatki dobrał Michał Starost, MUA: Natalia Wszelaki, produkcja: Admar Galicja.

Amber Look Styles&Trends 2018

 

Gala Gdańsk Amber Look  2019