Konferansjer współpracuje z całą ekipą eventu   Recently updated !


 

Konferansjer jest jedynie jednym z trybików eventowej maszyny i powinien zawsze o tym pamiętać. Niezależnie, jaki rozmach ma dane wydarzenie, prowadzący nigdy nie jest samotną wyspą. Event manager i jego asystenci, realizator, akustycy, oświetleniowcy i pozostała obsługa techniczna, kamerzysta, fotograf, hostessy, a w przypadku bardzo dużych wydarzeń (nie mówiąc już o programach telewizyjnych scenarzysta, reżyser, jego asystenci i rosnąca grupa innych fachowców – wszyscy tworzą jeden zespół, odpowiedzialny przed klientem za urzeczywistnienie jego wizji.

Ponieważ konferansjer winę bierze na siebie, jako często jedyna oficjalna twarz całego zespołu organizatorskiego, tym bardziej warto, żeby zadbał o zminimalizowanie potencjalnych wpadek spowodowanych tym, że nie zgrał się z ekipą, nie dopytał o jakieś szczegóły lub zignorował rolę innego członka zespołu. Dobry konferansjer pamięta, że event tworzą wszyscy razem – to wspólny wysiłek, oparty na wzajemnej zależności, szacunku i profesjonalizmie.

Nie mogę zrozumieć konferansjerów, którzy lekceważą niektórych członków zespołu, nie słuchają ich wskazówek, nie dbają o próby, a czasem traktują obsługę techniczną niemal jak służących. Każda z tych osób jest ważna w procesie tworzenia efektu finalnego, a z niektórymi prowadzący powinien współpracować szczególnie ściśle, by event zadowolił klienta, a konferansjer mógł zapisać w portfolio zdjęcia, na których wygląda korzystnie 😉

Doświadczony konferansjer wie także, że członkowie ekip realizacyjnych wbrew pozorom bardzo wiele widzą i słyszą, z chęcią też plotkują –  chwalą dobrych konferansjerów i nie boją się dzielić wpadkami tych, którzy zaleźli im za skórę, byli nieprofesjonalni lub niesympatyczni. Uwierz, że te opowieści potrafią być bardzo szczegółowe, pikantne i punktować wszystkie niedociągnięcia, a jeśli trafią do odpowiednich uszu – wpłynąć na karierę konferansjera.

Dla mnie samej naturalnym elementem każdej realizacji jest poznanie wszystkich zaangażowanych w nią osób, krótki briefing w kluczowych kwestiach, próba, pełna współpraca w trakcie trwania wydarzenia i uścisk dłoni na pożegnanie, w uznaniu wysiłku włożonego przez zespół w to, żeby konferansjer mógł wyjść na profesjonalnie przygotowaną scenę i bez przeszkód poprowadzić event w najlepszy możliwy sposób.

 

 
Anna Butrym – jest konferansjerką, która nie boi się żadnych wyzwań, a praca z publicznością to jej żywioł. Na scenie pojawia się właściwie od zawsze, i to w niejednej roli: skrzypaczki, tłumaczki, trenerki biznesu, animatorki, konferansjerki i moderatorki wydarzeń. Z chęcią prowadzi eventy dwujęzycznie – płynnie posługuje się językiem angielskim i węgierskim.
Świetnie odnajduje się w prowadzeniu zarówno gal, konferencji, imprez kulturalnych, spotkań firmowych, jak i wieczorów autorskich, koncertów, wyjazdów integracyjnych, wydarzeń sportowych czy konferencji prasowych. Prowadzi także autorskie szkolenia z wystąpień publicznych, a w swoim portfolio ma również epizody telewizyjne i reklamowe oraz medialną reprezentację instytucji kulturalnej. Swobodnie czuje się nie tylko na scenie, ale także w studio radiowym i przed kamerą.
Klienci doceniają przede wszystkim jej energię, uśmiech, staranne przygotowanie, płynność we wszystkich językach i umiejętność dostosowania stylu prowadzenia do każdego rodzaju wydarzenia. Jej dumą zawodową jest fakt, że każdy event udało się jej zrealizować ze stuprocentową satysfakcją zleceniodawców, którzy chętnie polecają ją do kolejnych projektów i nawiązują dłuższą współpracę. 

 

Tagi: konferansjer, konferansjerka, prowadzący, prowadząca, moderator, moderatorka, MC, host, prezenter, prezenterka, animator, animatorka, prowadzenie eventu, prowadzenie imprezy, prowadzenie konferencji, prowadzenie gali, event, impreza, konferencja, gala, panel, wywiad, moderowanie panelu, prowadzenie wywiadu, konferansjer angielski, konferansjerka angielski, konferansjer węgierski, konferansjerka węgierski, konferansjer dwujęzyczny, konferansjerka dwujęzyczna