Konferansjer szyje możliwie niewidzialną nicią   Recently updated !


Jednym z zadań konferansjera jest błyskawiczne reagowanie w przypadku jakichkolwiek odstępstw od scenariusza. Przez organizatorów często bywa proszony o tak zwane „szycie”, czyli improwizowaną reakcję na opóźnienia, problemy techniczne i inne nieprzewidziane sytuacje. 

Muszę się przyznać, że po poprowadzeniu pewnego eventu bardzo się zdziwiłam, gdy organizator zaczął mi żarliwie dziękować za świetne szycie, które wyglądało jak element scenariusza, planowany od samego początku. Ponieważ takie akcje ratunkowe traktuję jako naturalny element zadań konferansjerskich, nie rozumiałam, skąd te gorące podziękowania. I wtedy dowiedziałam się, z czym wyskoczył poprzedni prowadzący – i nie mogłam w to uwierzyć.

Co się zatem wydarzyło? Ten Bardzo Słynny Konferansjer, rozpoznawalny w mediach, zaprawiony w bojach i naprawdę słono opłacany na hasło „szyj, bo mamy problemy techniczne” wyszedł do publiczności i zabłysnął tekstem: „Proszę państwa, organizator ma problemy techniczne. Wrócę do państwa po przerwie” i zszedł ze sceny. Organizatorowi opadły ręce, publiczność była zdezorientowana, event stracił płynność – słowem, porażka na całej linii, której nic już nie uratuje.

Dobre „szycie” jest możliwie niewidzialne, spójne z całością wydarzenia, publiczności ma wydawać się częścią całego scenariusza. Niektórzy mają zawsze w pogotowiu kilka uniwersalnych anegdot, inni elastycznie dostosowują swoje reakcje do tematyki danego eventu – grunt to umieć zagospodarować taką nieprzewidzianą przerwę, niezależnie czy trwa minutę, czy wydaje się ciągnąć w nieskończoność. A finalnie konferansjer ma wrócić do prowadzenia wydarzenia według skryptu, jakby nic się nie stało i nigdy nie zdradzić, że taka sytuacja miała miejsce.

Dlatego dziś, by nie zdradzać szczegółów wydarzeń, w których musiałam szyć,  zapraszam sprawdzenia całego mojego dorobku w ramach portfolio.

 

 
Anna Butrym – jest konferansjerką, która nie boi się żadnych wyzwań, a praca z publicznością to jej żywioł. Na scenie pojawia się właściwie od zawsze, i to w niejednej roli: skrzypaczki, tłumaczki, trenerki biznesu, animatorki, konferansjerki i moderatorki wydarzeń. Z chęcią prowadzi eventy dwujęzycznie – płynnie posługuje się językiem angielskim i węgierskim.
Świetnie odnajduje się w prowadzeniu zarówno gal, konferencji, imprez kulturalnych, spotkań firmowych, jak i wieczorów autorskich, koncertów, wyjazdów integracyjnych, wydarzeń sportowych czy konferencji prasowych. Prowadzi także autorskie szkolenia z wystąpień publicznych, a w swoim portfolio ma również epizody telewizyjne i reklamowe oraz medialną reprezentację instytucji kulturalnej. Swobodnie czuje się nie tylko na scenie, ale także w studio radiowym i przed kamerą.
Klienci doceniają przede wszystkim jej energię, uśmiech, staranne przygotowanie, płynność we wszystkich językach i umiejętność dostosowania stylu prowadzenia do każdego rodzaju wydarzenia. Jej dumą zawodową jest fakt, że każdy event udało się jej zrealizować ze stuprocentową satysfakcją zleceniodawców, którzy chętnie polecają ją do kolejnych projektów i nawiązują dłuższą współpracę. 

 

Tagi: konferansjer, konferansjerka, prowadzący, prowadząca, moderator, moderatorka, MC, host, prezenter, prezenterka, animator, animatorka, prowadzenie eventu, prowadzenie imprezy, prowadzenie konferencji, prowadzenie gali, event, impreza, konferencja, gala, panel, wywiad, moderowanie panelu, prowadzenie wywiadu, konferansjer angielski, konferansjerka angielski, konferansjer węgierski, konferansjerka węgierski, konferansjer dwujęzyczny, konferansjerka dwujęzyczna